Nak bukak office tapi tak jadi sebab...

Semalam
----------

Pkl 9 lebih pergi ke Yayasan Islam Kelantan di Nilam Puri. Pergi jumpa TP yaitu Che Lah. Ambil dokumen tawaran tender projek Sek. Maahad Muhammadi (Perempuan) Pasir Pekan dan Asrama di Maahad Tahfiz Pasir Mas untuk buat tender report...kena buat dlm masa seminggu. Sempat ke tak nieeee..!!! lantak lah sebab bukan aku yang kena buat tapi QS. Nie kerja2 diaorang semua...yang penting hari Rabu ni aku mahu kesemua report tu siapppp!!!
Saiful call aku, ajak minum. Bab makan minum nie...aku ok ajer! rezeki jangan ditolak...lepas tu dia ajak aku pergi ke Wakaf Che Yeh, nak hantar kunci kios projek diraja. Hari nie orang aircond nak masuk pasang aircond kat situ. Dari Wakaf Che Yeh terus ke Kota Bharu. Singgah kat pejabat YM Tengku Aniza, ambik site plan projek Asrama Anak Yatim di Panji untuk majlis perasmian oleh KDYMM Al-Sultan Kelantan pada 11 haribulan nanti. Dalam pada tu, sempat juga Ku Niza minta tolong setting dan carikan driver untuk printer dia. Aku akan datang kembali pada hari Sabtu nanti...
Tengahari, balik rumah. Mandi2 dan makan. Pukul 2 stengah lebih aku ke Pjbt Ukur. Nak beli std syit dan juga PA, tapi sampai sana kertas yang aku write down no. syit dan PA tak ada kat dalam pokek seluar aku...mana pulak aku letak nie! paaappp! tepuk dahi, benda tu tertinggal dalam pokek baju aku. Tadi nak datang sini,aku tukar pakai baju lain....hampeh betul!
Tak apalah hari Ahad nanti lah aku beli.
Call Lah, nak pastikan dia ada kat pjbt ke tidak. Dia ada. Pergi pejabat dia, edit site plan yang aku amik kat pjbt Ku Niza tadi dan print A3 size sebanyak 2 copies untk aku bagi pada Saiful nanti. Dia nie jadi AJK majlis perasmian pada 11 haribulan nanti, so banyak lah benda yang dia suruh aku buat...Pkl 4 lebih aku turun dari pejabat kawan aku tu dan terus ke KB Mall...cari alat2 untuk pc kat rumah aku yg. dah lama rosak tu...

No comments:

Post a Comment