proud to be your self

lama betul aku dok merenung screen laptop aku nie...terkedip kedip biji mata aku, macam cicak terhidu ketiak aku...sesekali mata aku menjeling donie barasco kat screen tv 14" aku yang saiznya tak pernah berubah ubah selama 12 tahun...! aku sebenar nya tengah dok fikir tentang dilema yang sedang bersarang kat kepala otak aku yang beratnya antara 1300-1400 gram nie,

apakah gaya tulisan aku selama ini menarik untuk dibaca. aku sentiasa dok perhati gaya dan corak tulisan blogger lain seperti tok rimau,lan rambai,tokei pajak, si naga naga dll lagi tu...gaya tulisan mereka kreatif,pendek dan penuh makna. apakah harus aku meniru mereka semua? aku jadi confius dan blur! lama aku termenung...akhirnya aku dah dapat jawapan nya...kita tak perlu menjadi orang lain untuk menggembirakan orang lain dan kalau kita sendiri tak mahu jadi diri kita sendiri siapa lagi yang hendak jadi diri kita...so follow your heart and proud to be your self!

1 comment:

Anonymous said...

naga cute--> saya pernah masuk blog dia tapi skrg saya tak ingat adress blog dia...tulisan terakhir dari dia amat mengesankan sekali di hati saya...alfathah!
thank you awk...kerana mengingati saya kpd. beliau.

Post a Comment