Masuk pejabat awl sedikit, pkl 9. Sampai pjbt terus jengah kat henset aku...semalam aku terti nggal kat pjbt. Habis 'bising' sebab, aku tak jawab call dia orang...bukan nyer aku sengaja,maaf yer semua!
aku call semua number2 yg. 'miss-call' jenuh aku bagitau aku tertinggal henset nie kat pjbt! ada gak yang suggest kat aku..."ko rantai ajer henset kau tu kat mana2 badan kau, gerenti tak tertinggal punya"...hehehe! ada gak yang suruh aku pakai henpon yang besar bagak mcm bekas air tu....sadisss betul dia orang! ok lah nanti aku tukar kpd yang model besar dan skrg dok tgh berkira kira nak ambil nokia comunicator 9300/9500...kau orang jgn jealous plak yer!

Hari nie aku banyak dok buat kerja2 'runcit'...pergi ke asrama budak2 tahfiz kejap, pas tu pergi dok lepak kat kedai kopi Din Tokyo kat Hotel Temenggong tu...order telor separuh masak 2 biji dan air teh halia+telur puyuh...baru ajer nak suap ke mulut, Haji Mahadi call aku yang dia sekarang dok tengah tunggu aku kat depan Bank Islam di Wisma Abrar...kalau nak duit dtg ler, lepas nie dia nak kelain tempat plak! Nak bagi duit...nie kena cepat kang melepas bila plak dia nak bagi entah ler....syrup! syurup! tak sampai 30 second semuanya selesai, aku terus pergi ke tempat dia. Duit nie sebagai komisen sebab aku lobi member aku ambil kayu kat sawmill dia dgn jumlah yang banyak...best gak jadik orang tengah nie. Kerja tak penat tapi bayaran nya lumayan gak. Borak2 dgn Haji Majid kejap, pergi ke kedai kain di Kubang Kerian. Ambil bil untuk baju kemeja.

Waktu makan...aku ke pejabat pos, jelaskan segala mcm jenis bil. Pergi bank, simpan duit lepas tu naik KB Mall bayar bill telephone dan beli 2 kpg cd software kat kedai komputer yang ada kat situ. Balik pejabat, kemaskan komputer aku dan tutup pejabat. Hari aku bukak separuh hari sebab lepas nie aku kena pergi hantar tender report ke pejabat YIK di Nilam Puri pukul 3 ptg nanti dengan Ir. Zuki....bila semuanya selesai aku lepak kat pjbt member aku tu sebelum balik rumah dan update blog aaku nieee...

No comments:

Post a Comment