Semalam cuaca cerah hingga ke petang...aku balik awal sikit ari nie. Pukul 5pm dah terpacak kat rumah. Hari nie dah janji dengan saiful nak kayuh basikal. Aku suruh dia tunggu kat bulatan kg Cempaka. Ari nie nak pergi berkayuh kat taman perbandaran Tengku Anis. Petang2 cengini mmg ramai orang yang bereakrasi kat situ. Singgah kat situ kejap. Ajak Saiful pergi PCB tapi tak dapat lar...ada certain part tu jalan dinaikki air,patah balik ke jalan Peng. Chepa. Singgah kat Along Cafe, pekena roti bakar sama carot juice...aarrgghhhh! best betol. Kedian kami berpecah balik kerumah masing2...
Malam nya pulak aku turun lepak kat gerai era dok borak2 dengan pakcik jaga SKMK. Saiful datang bagi chek utk diberi kepada LYK. Dia ajak aku pergi pasar borong Wakaf Che Yeh,tapi aku malas nak pergi. Pakai kain pelikat.
Naik kat rumah online jap, jenguk2 blog member2 kita dan update fotopages aku...

No comments:

Post a Comment