Aku pergi kat LYK,suruh dia buat quotation price untuk buat kandang lembu kat P.Puteh. Selepas itu aku sarapan kat kedai Berek 12, niat hati nak jumpa dengan Zul, tapi dia tak ada kat pjbt plak. Aku balik opis, siapkan kerja2 aku tu. Kat luar hujan turun dengan lebat nya...nak banjir dah kot! Pkl 12pm lebih aku turun makan nasi ayam kat bawah, sambil layan film hindi.Best gak aku tenguk story dia kali nie, kena plak hero nya Ajay Devgan dgn Madhuri Dixit...kalau kat rumah,confirm aku layan film nie sampai abissss....

Hujan tak juga henti2, membawa ke petang. Sejuk. So, boleh lah aku dok memerap kat pejabat ajer...sampai lah aku balik pkl 5.30pm. Saiful ajak kayuh basikal ari nie,tapi aku reject...jalan basah! Ptg Jumaat lepas pun aku tak gateh basikal aku tu, walaupun kita orang dah pakat dgn beberapa geng Din Demit nak pergi ke pantai PCB. Tak jadi jugak sebab hujan turun pada sebelah petang nya...kecewa betul rasanya.

Malam nya pulak, aku tak kemana mana...makan,nonton tv, online jap...pastu ZZzzzZZZz!

No comments:

Post a Comment