Sebelah pagi, aku ke pejabat syamil kat Chempaka tapi dia tak ada. Kerani dia kata dah keluar ke tapak projek. Aku tinggalkan file aku kat kerani dia, bila dia masuk nanti tolong t/tangan borang borang dan drawing tesebut. Lepas tu aku chowww...pergi sarapan.
T/hari aku balik rumah. Pukul 3pm baru balik ke pejabat. Pergi ke RHB bank. Nak bank-in duit. Aku ada order jam tangan sebijik tapi Cash Deposit Machine dia rosak...nak buat secara manual, aku tenguk ramai betul yang berbaris. Aku sms kat towkey kedai jam tu,beritahu dia morning morning besuk aku akan masukkan duit tersebut.
Balik dari Cbg. 4 Tok Mek Ngah, aku dan Saiful singgah kat kedai spare part kereta. Aku nak nak bawa kereta aku tu masuk bengkel hari Jumaat nanti. Habis RM300 lebih. Sedang aku dok order barang dengan towkey kedai tu, aku tenguk Linda dalam kembara dia. Lama betul aku tak jumpa dia nie, walaupun pejabat dia aku dok lalu hari hari tapi tak ada kesempatan na singgah. Lepas bayar harga barang barang yang aku beli tu, kami bertiga masuk noodle station. ..dekat sejam lebih dok kat dalam tu. Niat nak pergi rumah Che Mat kat Pintu Geng terpaksa aku batalkan sebab hari dah nak masuk waktu maghrib, so aku terus balik rumah ajelah...!

No comments:

Post a Comment