Kena kerja malam

Pukul 8 pagi dah bukak pintu pejabat. Buka laptop terus type PIB utk. pihak Muzium Negeri...pkl 10 pagi nanti kena bawa draf ke pejabat Muzium untuk di sahkan.
Perut pun dah terasa utk. di isi...keluar tadi tak sempat sarapan.
Turun pekena nasi berlauk dulu sepinggan dua baru laju sikit tangan nie nak ketuk kibod.

Draf PIB aku dah OK! tapi pihak Muzium nak Quotation Price plak dah! naper tak cakap awal awal masa dok briefing dulu.Heeee...buang karan betul! Aku kata kat dia boleh tapi besok pagi baru boleh bagi QP tu. Nampak gaya mlm nie tak leh nak tido awal lagi...hwarrrgh!

Pukul 9 mlm masuk pejabat balik utk buat QP...aku paksa partner aku datang gak, kalau buat sorang sorang aku raser tak lama aku blahhh! borak borak sambil wat kejer nie best gak! Dapat call dari abang,bagitau anak jantan dia KEMALANGAN motor!!! sekarang berada kat unit kecemasan,sib baik tak teruk kata nya...syukur!

Fuuuhhh legaaa! siap gak QP aku nie. Jam kat tangan dah menunjukkan angka 12 t/malam.
Pergi Hospital Besar KB. Anak saudara aku dok kat wad kecemasan.Pergi tenguk jap nak tanya kabar...sampai kat pintu luar aku tenguk melalui pintu cermin dia dah tidur, tak kan aku nak kejutkan plak! kesian kat dia...biarlah dia tidur! besuk pagi ajer lah aku pergi jengah dia.

Singgah minum ka gerai Era...port favourite aku nie! Pukul 1 pagi baru sampai kat rumah...mandi. Bukak TV layan filem tamil kat chanel 6 sambil dok update blog aku!

No comments:

Post a Comment