Selamat Hari Raya Aidilfitri


Dikesempatan masa yang amat terbatas ini, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN... kepada semua blogger yang sudi datang bertandang ke blog saya yang tak seberapa ini. Sekiranya ada tulisan saya yang menyinggung perasaan atau terasa dalam hati saya mohon ampun dan maaf.
Pada perantau yang akan balik kampung pada bila2 masa sahaja dari sekarang, berhati hati lah dijalan raya. Bila memandu tu sentiasa berhati hati, ingat tragedi akan berlaku tanpa disangka sangka. Fikiran mesti fokus jgn dok layan perasaan happy atau sentimental sangat... INGAT walaupun kita berhati hati, orang lain tidak so perkara mcm nie kita kena jaga! kita mesti berwaspada dengan kesalahan orang lain juga...
Kalau ada kesempatan saya akan update blog nie bila saya online nanti, maklum lah bila dah balik kampung...sibukkk! Jumpa lagi lepas raya nanti ,take care all of you dan berhati hati dijalan raya Hari Raya Untuk Diraikan Bukan Untuk Di Tangisi...

No comments:

Post a Comment