Pagi semalam (Jumaat) Saiful sms kat aku suruh bersiap. Geng kelab KMH ajak aku ride kat dalam bukit di Kok Lanas tapi aku terasa 'malas' lar nak pergi...aku abaikan ajer sms dari Saiful tu.

Aku ke pasar tani kat kedai Kota Jembal (dulu Kedai Lalat). Lama betul aku tak merayap kat pasar tani nih...aku buat windows shooping ajer!!!

Belah petang nya pulak aku berbasikal ke Beris Kubur Besar-Wakaf Zin-Kota Jembal. 25km...dah seminggu lebih aku tak buat kayuhan jarak jauh nie. Kaki kiri aku nie sentiasa ajer terasa nak 'cramp' sejak 2 menjak nie...mungkin aku tak buat 'stretch' masa nak start berayuh... :-(

Zaidi sms kat aku nak 'hurey hurey' malam nie. Aku OK ajer...pap!!! malam tu juga aku kena pergi ke MTD Kadok. Ada meeting. Aku bagitau dia,mlm nie kansel...tak jadi sorrry!!!

Pukul 11pm abisss meeting, aku terus balik tapi sebelum tu aku pergi pekena roti tempayan+kari kambing kat Najah Restoran...bbbuuurrrpppp!!! alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment