My Heart Reward + Nice Matter Award

Pergh..!!! ada jugak pembaca blog aku yang tak seberapa xtreme nie nak bagi reward. Apa apa pun pokcik rasa bangga gak lah kerana ko orang bagi tu...trimas geng!!!

I got this award given by kelat

and this given by kujie

and I awarding this award to anyone who reads my blog especially my loving friends:
  1. kelat
  2. zayda
  3. tipah
  4. kiki
  5. cikgu panji
  6. adledash
erkk!!! siapa lahi hah? kalau yang tak dapat tu harap hubungi pokcik dgn segera dan jgn lupa sertakan sekali setem 20 sen...hehehe!!! pokcik tengah kering nihhh...

harap2 you all sudi lah menerimanya...

you all perasan tak?

5 comments:

Jie said...

Saya tak akan lupa, sebab walaupun kita ni jarang sgt berkunjung tapi pokcik ni, antara blogger awal yg saya mula kenal...walau sy ramai kawan baru, yg lama tak mungkin lupa!


layout baru..nice!

cikgu panji said...

Tenkiu...tenkiu.Ingat gak pokcik ko ambo.Pokcik sebut setem, lamanya ambo tak terima surat hak ada setem.

---> kelat said...

uiks... pokcik kasik kelat award ekkk... macih laaaaaaaa pokcik oiiii... wat cucah2 pokcik jerkkk... ekekeke...

adledash said...

salam..

alahai..chumeynyew...tengkiu la pkcik..dh jarang sy bls2 msg ngan pkcik...tp blog ttp dijenguk2 jika ada masa diizinkan...

trimas la byk2..erm..ape ptut sy wat ek? huhu...

WASsalam~OUT

zaida ismail said...

Thank you!!!! Check out blog gue pulok hahahaha

Post a Comment