Pagi semalam, Farid datang jemput aku ke Tanah Merah. Ada client aku yang mahu buat rumah. Lepas pergi tenguk site dan kos pembinaan untuk rumah dia, aku chow balik melalui jalan Bukit Gading. Aku nak tenguk tanah lot yang orang suruh aku jual. Ada 10 lot semuanya.

Sampai rumah pukul 2 petang, niat nak masuk pejabat sekejap. Aku on pc aku kejap, terus masuk laman web kelab MTB. Kat ruang sembang ada 2,3 member yang online. Chat dgn dia orang semua, pastu masuk lagi sorang girl dari Trg...apa lagi mengayat ler..! aku tak!!! aku tenguk2 ajer! sembang punya sembang, sampai pukul 3pm lebih...niat nak masuk pejabat aku cancel...nasib baik pejabat sendiri,kalau tak... dah lama dapat surat cinta..!

Petang nya pulak, aku kayuh beskal aku ke PCB. Hari nie memang siot betul...bikin drop my water face larrr...! kesahnya? tak payah lah aku story kat ko orang semua...aku MALUUU WEYYYY..!

TODAY - Rabu

Pagi masuk pejaabat terus buat kerja yang dah menimbun banyaknya. End of this month semuanya kena selesai...report projek untuk diangkat ke Jabatan Warisan banyak lagi yang tak siap...plan rumah kedai MAIK kena hantar ke MDKKU dalam minggu nie juga...plan warehouse pun Mat Yie nak dalam minggu nie jugak, sedangkan hari ni adalah hari terakhir dalam minggu niee...adehhh...sakit betul kepala aku kalau dok fikir pasal kerja kerja yang tak siap lagi tu...seghabut weyyyy!

Malam aku kayuh beskal dengan member2 kelab MTB. Kita orang semua mcm biasa lar...pergi ke bandar KB. Lompat sana,lompat sini...terbang sana,terbang sini. Puas melompat,kita semua melepak kat restoran terapung dekat Tambatan Diraja...kira restoran nie dah jadi port tetap kita orang semua...lagipun towkey kedai nie ada anak dara...lawa plak tuuu! ayat Malik... jangan tak ayat..! hehehe...

Pukul 12 t/malam kita semua balik. Aku singgah kat gerai Era...minum sambil tenguk movie yang ntah aper aper tahhh...pukul 1 pagi baru naik ke rumah aku.

Aku online...nak hantar gambar2 yang aku snap tadi kepada Malik. Masa dok tunggu email aku di sent, aku tenguk ada sorang bloger favourite aku sedang online...tapi tak leh nak chat lama2, sebab dia dah mengantuk banget katanya...sorry yer ganggu awk malam tadi..!

nota: entah kenapa aku sejak akhir2 nie aku minat sangat kepada xtvt-xtvt lasak macam masuk hutan, kayuh beskal MTB kat dalam bukit bukau, mendaki bukit...dll. Minggu depan geng2 semua ajak nak kayuh beskal kat trail Tasik Kenyir...

No comments:

Post a Comment