• Hampir seminggu blog aku nie tak di update. Dalam masa seminggu tu juga lah bermacam macam perkara yang berlaku:
    Streamyx kat rumah aku meragam lagi,
  • Aku sibuk dan
    Pergelangan tangan aku terseliuh.Jatuh beskal..!

    Semuanya dah ok, kecuali tangan aku ajer yang masih lagi terasa sengal sengal bila nak pusing.Dalam sakit sakit tangan sempat juga aku test ride basikal baru member aku,aku ride sampai pantai kemayan dan juga pantai senok.

    Semalam aku tidur rumah abang aku kat kampung. Ada meeting kat rumah penghulu.Aku malas nak balik rumah aku kat BBKK tengah tengah malam buta.

    Pagi nie pulak, ada meeting kat Ketereh,lepas meeting nanti aku balik lah...

    Saya keluar dulu...nak bersiap siaga dahulu dan pekena roti canai kat kedai abg. kob.....

2 comments:

Anonymous said...

lain kali careful ah....
ok byebye-ummi

Tok Ketua said...

baik...ummiii!

bila kayuh satu geng nie...dia org bakar kita...tu yang tak tahan tuu..!

saya jatuh nie pun kerana menyahut cabaran mereka menuruni anak tangga...tersilap tekan brek hadapan!

Standard lar tuu...

Post a Comment