CUTI DATANG LAGI

Bermula Khamis ini, di ikuti oleh cuti maulidur rasul dan bersambung dengan cuti sempena keputeraan al-sultan kelantan 2hari...semuanya 5 hari! huhuhuhu...best bagak!

Antara plan yang aku nak buat dlm cuti kali ini:
  • yang pasti...BALIK KAMPUNG!
  • trail rider kat KK...bukan Kota Kinabalu wey!
  • member ajak cangkul trail kat Cempaka

    ...tapi yang paling tak best, semua report yang tgh. aku buat skrg. kena submit pada 4hb depan....uwwaaaa! mana sempattttt....ada 2,3 report lagi yang tak buat. alang alang buat report,hantar yang mana siap ajer! kah!kah!kah!


  • satu lagi...banyak benor jemputan kahwin dalam bulan maulud nie, sampaikan orang rumah aku yang tolong ingatkan utk aku...mmg. punnn! selama nie dia ajer lah yang tolong peringatkan aku kpd perkara perkara penting...mcm seketeri (ejaan salah tu..!) plak! kalau ikut aku...semua hari tak ader temu janji!

    No comments:

    Post a Comment