Apa Cerita???

Sekejap ada sekejap tak ada...macam biskut!!! ....hehehehe! orait lah, betul tu... Skrg. apa cerita? Nie aku nak cerita sikit...sebenarnya aku still arround here. Masih lagi online setiap hari. masih lagi dok baca blog2 kalian cuma blog sendiri ajer yang tak ter'update'. Nak kata tak mo lagi berblog, tak juga, nak kata sibuk,tak juga, nak kata malas nak menulis, yer jugak...opsss!
Pasal kerja aku? Masih juga macam dulu, bergelumang dengan pelan rumah, buat costing,buat timeline for construction,report dan mcm lagi...biasak lah tu!
Projek terbaru? Sekarang nie aku dengan group aku 4,5 orang telah diminta untuk menjadi consultant untuk sebuah company penternakan yang terbesar di Kelantan. Tugasan group aku plak ialah mencari idea mcm mana nak kembangkan company nie, mcm mana nak buat marketing dgn berkesan, bagaimana nak urus tadbir pejabat, akaun dan mcam mcm lagi. Semua benda benda nie group aku kena fikir. Projek tu dah berjalan skrg...visi group kami ialah menaikkan nama company nie menjadi salah satu company yang terbesar sekali di Malaysia dalam bidang penternakan...so, byk benda yang perlu dibuat skrg.
Ko orang pun nak tahu juga nama company tu, ko orang boleh jenguk kat sini ko orang belek belek lah kat situ, kalau nak order something kat situ bagitau ajer kat sini. Aku akan bagi special price untuk ko orang semua...lebih lebih lagi dekat nak sambut ramadhan dan raya. Sempat lagi tu buat promosi tu...!!!
Aku sedikit sibuk sekarang, pejabat pun jarang2 masuk, sib baik ada staff yang handle...ramai member2 dok merungut skrg nie, kalau ke pjbt aku, aku tak ader kat situ...sorry boss! skrg nie kalau nak dtg. pjbt aku, call dulu! aku sekarang banyak dok kat luar...
Ok lah...saya chow dulu arrr!!! rasa rasa lepas nie aku akan update blog aku nie setiap hari...insyaallah!

No comments:

Post a Comment