Dua Minggu Berlalu

Dua minggu yang malang bagi aku. Pertama sekali, aku kemalangan beskal kat Tasik Kenyir dan yang kedua aku telah di'kapur' oleh mamat beskal. Melayang duit aku sebanyak RM1200...terganggu fikiran aku dibuatnya sehinggalah kini terutama bila aku fikirkan pasal frame basikal aku tu. Aku memang teruja sangat sangat nak tukar ke fulsus tapi hajat aku tu tak kesampaian jugak...memang frust betul aku diuatnya. Buat mamat tu, aku nak bagitau...duit yang ko ambik tu, aku tak halalkan sampai akhirat dan kalau aku dapat tahu alamat tempat tinggal ko suatu hari nanti, ko tanggung lah nanti..!!! jerat tak kan melupakan pelanduk,hanya pelanduk yang lupakan jerat...INGAT!!!

Jumaat lepas, aku dah mula berkayuh kembali. Aku,Cikgu Mie dan Kamal hajat nak ke Pantai Sabak, tapi melencong ke Kg. Cempaka. Lagi pun aku nak test fork baru aku tu.Mie talipon bagitau,kawan Kamarul ada kat kedai dia. Dia nak test loop Cempaka. Pukul 6:30pm, masuk ke loop Cempaka. Ada part part tu aku terpaksa heret beskal aku tu...aku takut jatuh lagi,sebab luka luka kat badan aku tu baru ajer sembuh dan parutnya masih lagi merah.
Petang nie ramai plak yang kuar, ramai geng geng dari Cempaka dan Cbg. 4 Cherang yang ikut sama. 12 orang kesemuanya...mmg best giler!

Selepas puas dok layan loop Cempaka, kami masuk food court, minum ajer kat situ. Hari nie Abg. Lie towkey kedai emas yang belanja...terima kasih daun keladi Abg. Lie..!

Bangun pagi tadi, bontot aku sengal sengal plak dah!

No comments:

Post a Comment