Salam Aidilfitri

Dikesempatan ini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Bathin kepada semua kawan kawan cyber saya terutama yang sentiasa menjenguk kelaman saya nie. Mana mana ayat yang ter'over', mana mana kata yang ter'double' meaning,mana mana ayat yang meraban tak tentu hala dan menyinggung perasaan tu saya pohon kemaafan diatas kealpaan saya tu...

Pada yang memandu masa balik kampung tu, pandu lah berhati hati dan yang penting sabar...al maklumlah kenderaan banyak atas jalanraya/lebuhraya. Bila dah banyak tu, banyaklah ragam pemandu yang terpaksa kita hadapi...harap bersabar yer!!! kan sabar tu separuh dari sabariah...maksuh saya separuh dari imannnnnn!!! hehehehe!!!

Semuga gembira beraya sakan dengan kaum keluarga,sanak saudara,teman taulan dan raya sakan kita tahun nie weyyyy!!!

Hari nie nak balik kampung jap, bayar fitrah. Tahun nie aku nak beraya kat mana ek?

No comments:

Post a Comment