Lojing Highland, Gua Musang

Pada Khamis Rabu lepas (23/01/08) morning2 lagi bertolak ke tanah tinggi Lojing...nunnn jauh kat Gua Muasang dengan Saiful. Tujuan nya buat site visit ke rumah agam KDYMM Sultan Kelantan yang masih dalam pembinaan. Pada 10 Feb. nanti dia akan mencemar duli kat sana sambil melawat projek tanaman strawberry kat sana.Kedatngan aku ari nie nak tau status projek tu.

Pemandangan dari rumah agam

Aku sampai sana dekat pkl. 11am. Cuaca ari tu mendung ajer,menambahkan lagi kesejukan yang mmg dah sejuk.Sekitar kawasan berkabus. Tak sangka betul,kunjungan aku pada hari nie menemukan aku dengan En. Nazri. Ada lar dekat 14 tahun lebih tak jumpa!!! Wife dia tu satu pejabat dgn aku. wife dia dah jadi guru dan mengajar kat Berincang. Dia plak dah bukak kuari kat Berincang jugak. Kayooo ko sekarang yer!!!

Bila selesai semuanya, aku ke Cameron Highland plak...alang2 ke Lojing tak sah kalau tak kesana. Aku merayau sampai ke Ringlet. On the way balik,aku masuk ladang teh boh. Round2 jap, pas tu pekena tea kat cafe yang ada kat situ.

Teachino + Sandwich Tuna...yummyyy!!!

Saiful sedang layan blues...

Pokok teh sejauh mata memandang...

Pkl 5.30pm bertolak balik ke Kota Bharu. Sampai umah hampir pukul 9 lebih. Addusss!!! penat nya...pukul 10.30pm dah terbungkang kat atas katil...tak kabar apoo!!!

No comments:

Post a Comment